sobota, 20 czerwca 2015

Ultrazdrowy Deser Jogurtowy

                  Deser powinien być nie tylko smaczny, ale i piękny, a przynajmniej efektowny. Idealny ma niewiele cukru i kalorii. A ten jest jeszcze lepszy, bo przygotowanie go zajmuje ... pół godziny. Idealny dla niespodziewanych gości. Wystarczy gęsty jogurt grecki i trochę owoców. Ja miałam akurat brzoskwinie, kiwi i maliny, ale równie dobrze można użyć granatu, truskawek czy cokolwiek wpadnie Wam w ręce. 

Ultrazdrowy Deser Jogurtowy




Składniki:


  • 300 g gęstego jogurtu greckiego (może być odtłuszczony),
  • 4 świeże brzoskwinie,
  • 3 kiwi,
  • 300 g świeżych malin,
  • 3 łyżki miodu,
  • skórka starta z 1/2 cytryny,


Wykonanie:

               Maliny rozgniotłam widelcem. Brzoskwinie obrałam i rozmiksowałam, kiwi podobnie ale z łyżką miodu. Resztę miody wymieszałam z jogurtem, skórką cytrynową i połową brzoskwiń. 


               W szklaneczkach naprzemiennie układałam warstwy jogurtu i owocowego musu. 

Podobne:

2 komentarze: