wtorek, 11 listopada 2014

Sałatka z Buraczków

Skoro wczoraj była kaczka, to idąc tropem Pana Brzechwy, dziś czas na ... buraczki. Nie pytajcie, takie rzeczy po prostu zostają z dzieciństwa. Ale jest faktem, że buraczki zrobiły się ostatnio jakieś ... niemodne. Rzadko jemy zasmażane, czasami tylko partnerują śledziom, ewentualnie pojawiają się w carpaccio. A tymczasem to jedno z najsmaczniejszych i najzdrowszych warzyw, w dodatku śmiesznie tanie i dostępne nawet w środku zimy. Pamiętajcie o buraczkach!






Sałatka z Buraczków


Składniki

2 buraczki,
1 kiszony ogórek,
1 łyżka siekanego koperku,
sól i pieprz do smaku,
1 łyżka oliwy z oliwek

Wykonanie:

Buraczki (bez obierania!) zalałam zimną wodą i ugotowałam do miękkości. Wystudzone obrałam i pokroiłam w kostkę. Dorzuciłam do nich półplasterki ogórka, koperek i oliwę. Doprawiłam do smaku solą i pieprzem, wymieszałam. Wierzcie lub nie, ale to jest baaardzo dobre!


Podobne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz