wtorek, 21 lipca 2015

Ekspresowe Ślimaczki z Łososiem

             Dopiero co pisałam, że lubię mieć zawsze pod ręką tortille. Faktycznie lubię. I to nie tylko ze względu na możliwość przygotowania szybkiego śniadania, ale dlatego, że w połączeniu z wędzonym łososiem stanowią niezastąpiony zestaw ratunkowy w przypadku nagłej wizyty niespodziewanych acz lubianych gości. Wystarczy 10 minut w kuchni, butelka wina i można przegadać całą noc. W najgorszym razie potrzebna będzie dokładka. Te ślimaczki znikają jeszcze szybciej niż się je przygotowuje. 


Ślimaczki z Łososiem



Składniki:


  • 4 tortille,
  • 250 g wędzonego łososia,
  • 150 g serka naturalnego do pieczywa,
  • 3 łyżki siekanego koperku,
  • 2 czubate łyżeczki chrzanu,
  • 2 ogórki konserwowe,


Wykonanie:

               Serek zmieszałam z chrzanem i koperkiem, posmarowałam nim ok. 3/4 powierzchni każdej tortilli. Na brzegach rozłożyłam łososia, a na nim pokrojone wzdłuż na ćwiartki ogórki. Zwinęłam tortille i pokroiłam w plasterki o grubości ok. 1 cm. 


Podobne:
Pawie Oczko

2 komentarze:

  1. Znamy to, choc robimy wersje bez ogorka :). Fakt, wysmienite. Czasami, dla zmiany (bo znajomi wiedza, ze zawsze moga liczyc na te roladki), miksujemy łososia razem z serkami i taka pasta smarujemy (obowiazkowo wlasnorecznie robiona) tortille :). Bomba! :) Pozdrawiamy bardzo cieplo (nie tylko ze wzgledu na lato ;) )!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie spróbujcie z ogórkiem! Dodaje słodyczy i urozmaica efekt wizualny :)

      Usuń