niedziela, 31 maja 2015

Komunijny Tort z Lilami

                Od razu muszę przyznać, że nie przepadam za takim "poważnym" dekorowaniem tortów. Ci, którzy bywają tu nieco częściej wiedzą, że bardziej w moim stylu jest przebieranie muffinek za jabłka, lepienie białych myszek i formowanie cukrowych wiaderek z piaskiem. Ale czasami trzeba i tak. Grzecznie ulepiłam więc tym razem srebrny kielich i białe lilie. 

                Pomyślałam też jednak, że komunia to jednak nie wesele, a tort powinien, mimo wszystko, odpowiadać dziecięcym gustom. Dlatego właśnie zrezygnowałam z gładkiej struktury kremu i wszechobecnego różu (dla dziewczynek) i błękitu (dla chłopców), które kojarzyły mi się raczej z chrztem. Zamiast tego odwołałam się do kolorystyki sukienki liturgicznej oraz majowego słońca i zdecydowałam się na mocny żółto-pomarańczowy akcent. Ciekawe jak Wam się spodoba ...

Komunijny Tort z Liliami

Trzy blaty biszkoptowe z tego przepisu (na 6 jajkach)

Krem (twarogowy z brzoskwiniami) do przełożenia z tego przepisu (jedyna zmiana to dodanie do nasączu odrobiny cytrynowej wódki)

Ozdoby z masy cukrowej i śmietanowy krem pod nią made by Chatka Wiedźmy: All Rights Reserved ;)










Podobne:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz