sobota, 24 stycznia 2015

Sałata z Kurczakiem (na ciepło)

                 W ostatnich dniach proponowałam sałaty dla wegan i wegetarian. Czas na coś dla tych, którzy wciąż jedzą mięso :) Sałaty to w końcu nie tyle zielenina, co dodatki, z którymi zostanie podana. Pierś z kurczaka to najlżejsze, bardzo chude mięso, które świetnie komponuje się warzywnymi dodatkami, a do leciutko podsmażonej papryki pasuje wręcz genialnie. 


Sałata z Kurczakiem (na ciepło)



Składniki:

  • 1 opakowanie mieszanki sałat,
  • 1 pęczek dymki ze szczypiorem,
  • 1 czerwona papryka,
  • 1 żółta papryka,
  • 150 g piersi z kurczaka,
  • 1 łyżka oleju rzepakowego,
  • sól i pieprz do smaku,
  • 2 łyżki octu jabłkowego,
  • 2 łyżki sosu sojowego,

Wykonanie:

                   Posiekałam szczypior dymki, cebulki pokroiłam w ćwierćplasterki, paprykę w słupki, a pierś kurczaka w kostkę. Mięso oprószyłam solą i pieprzem i obtoczyłam w sosie sojowym, a następnie usmażyłam podlewając odrobiną wody z posiekaną dymką i papryką.

                   Ciepłe mięso z cebulkami i papryką przełożyłam na sałatę. Obsypałam szczypiorem i skropiłam octem. 

Podobne:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz