niedziela, 25 stycznia 2015

Chrupiąca Sałata z Migdałami

           To mój absolutny hit z książki "Karolina na Detoksie". Po przeczytaniu przepisu miałam wobec niej mieszane uczucia, ale podbiła moje serce i podniebienie od pierwszego kęsa. Słodycz i kruchość migdałów idealnie komponuje się z miodowo-musztardowym sosem. Połączenie jest idealne, nic dodać, nic ująć. 




Chrupiąca Sałata z Migdałami



Składniki:

60 g roszponki,
50 g migdałów,
50 g płatków migdałowych

Składniki sosu:

1 łyżka miodu,
1 łyżka musztardy,
1 łyżka soku z cytryny,
1 łyżka dobrej oliwy lub oleju z pierwszego tłoczenia




Wykonanie:

           Migdały sparzyłam wrzątkiem i jeszcze gorące obrałam ze skórek (jeżeli wystygną będą obierać się znacznie trudniej). Obrane migdały ponownie zalałam ciepłą wodą i odstawiłam na noc.

            Płatki migdałowe uprażyłam na suchej patelni, zalałam wymieszanym w słoiczku dressingem i dobrze wymieszałam. 


Dla wielbicieli migdałów:

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz został usunięty, ponieważ zawierał treści reklamowe. W Chatce nigdy reklam nie było, nie ma i nie będzie. Dotyczy to również konkursopodobnych form reklamy.

      Usuń